30/01-10

Jajamen sen uppdatering blabla ....
Men jag hinner aldrig blogga, alldeles för mycket att göra! Jaja jag berättar som
jag brukar istället, i hope u like it ?





'                                                                      'Bilder från festen finns på facebook

  • Tisdag; Som sagt partajj i tååååååååpet, blev en ganska händelserik kväll,
    blod på min vita jacka, och så massa misstag + några bra saker :) !
  • Onsdag; Så "råkade" jag försova mig tills lunch eftersom jag INTE mådde så
    jävla bra asså .. Åkte skridskor sista lektionen vilket var kallt men ändå lite kul !
    Sen åkte jag med Danne till ica och köpte massa onyttigt, det får man faktiskt äta
    när man är bakis!
  • Torsdag; Lektioner, sen åkte Mia&Waik iväg och åkte skidor med några i skolan
    och då orkade inte jag följa med .. Så jag var med Fredrik ett tag, sen åkte Jag,
    Linus, Jonte, Wainis & Morelius
    till donken. Sen kollade jag, Batongen & Danne
    american pie som gick på 6an :)!
  • Fredag; Vaknade vid lunch, gick & åt med Mia sen satt vi och gjorde absolut ingenting,
    sen kom Petter & pojkarna och hämtade mig så vi åkte till lyngsåsa. Kollade tv ett
    tag tills det var dags att åka till Växjö, där vi skulle kolla på bio ..
    Snabba cash kollade vi på, den var väl sådär men skojj vare :) !
    Hem till Daniel som var hundvakt ett tag åt lillaOryx sen sova sova sova !
  • Lördag; Vaknade för inte så länge sen, ska ta mig i kragen och börja städa!
    sen gå ner till Ekgatan för att tvätta .. Måste även handla lite mat idag, Usch
    vad mycket det är att göra! Måste ju plugga också :/ ..



    I have never felt like this before, but i have to move on and never talk about this again!


Min älskade klass <3


Kommentarer
Postat av: isabelle

den klassen är bäst! :D

2010-01-30 @ 15:10:00
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0