småland

Som sagt blev det partajj igår, med liite för mycket alkohol kanske men träffade
nytt roligt folk iaf :)!

Idag så har jag inte gjort så himla mycket förutom att jag & Klara dampade loss
som vanligt kanske men det är medfött & går inte att göra något åt ..

Men nu sitter jag iaf hemma och ska kolla på bones som börjar kl 20:00
Jätte bra tv-serie tycker jag, vet inte vad ni tycker men det är min åsikt ;)


Imorgon är det jobb som gäller, Klara ska vara med så det kommer nog inte bli så
tråkigt iaf. Sen måste jag tvätta, usch jag hatar att tvätta!

Kom även att tänka på att det bara är 7 DAGAR kvar tills jag får träffa alla sötnosar
i småland, det gjorde mig helt plötsligt väldigt glad!! <3
Kanske man får chansen att träffa han då också ...

Lägger till med ett youtube klipp som passar in så bra på mig&Klara
http://www.youtube.com/watch?v=b0na3xf0Hlo



Och sen en bild på mig & Mia <3!


Kommentarer
Postat av: HAN!

Klart du får träffa MIG!

2010-01-03 @ 21:40:41
Postat av: isabelle

hahah längtar också lite till skolan börjar :)

du och mia är snygga ;)

2010-01-03 @ 23:44:02
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/
Postat av: waiken

yey ändast en vecka:D ser vi fram emot:)

2010-01-04 @ 22:54:05
Postat av: Anonym

yey ändast en vecka:D ser vi fram emot:)

2010-01-04 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0