Planering

Kom hem efter jobbet och då är gammelmormor, Mormors syster,
moster & morbror&hansbebis här på besök! TrevligtTrevligt =) !

Har försökt att planera ut veckan lite, har sjukt mycket saker att göra på så
kort jävla tid asså .. Får se om jag hinner allt !

  • Måndag: Jobba & träffa släkten
  • Tisdag: västerås m. Moster & shoppa sen middag m. far&bror
    sedan hem till Klara.
  • Onsdag: Sola, kolla efter tatueringstid(hoppas på drop in)
    och sedan hem & tvätta lite, småbörja packa.
  • Torsdag: Förhoppningsvis skidresa till romme m. mor&syster
    vet ej om det blir på torsdagen eller fredagen
  • Fredag: Fira Klara vet ej om det blir utgång eller hemma hos henne.
  • Lördag: Vara hemma, packa allt, PLUGGA!
  • Söndag: Tidig avfärd mot RYSSBY <3


Det är i stort sett allt jag hunnit med att planera .. Ja, jag hatar när man inte har något inplanerat!


Nu ska jag iaf sova, för imorgon ska handlas nya kläder :)
Godnatt snyggingar :*



Jag vill ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0