Party?

Denna vecka har jag hunnit med:
  1. Jobba & träffa släkt
  2. shoppa m. moster, middag m. Faro&Bror & filmkväll hos Klara
  3. sola, kalas hos Nina som fyllde 20 sedan hem till Klara igen
  4. Sola igen .. Sedan har jag packat och lite småsaker ..


Tyvär så ska vi inte åka till Romme denna vecka pga vädret men det får vi
ta någon annan gång :) !

Förlåt, ska fixa designen så fort jag hinner! Som sagt så har jag väldigt
mycket att göra nu innan jag åker tillbaka till Småland ..



Imorgon är det party, och lördag så ska jag först ut till Klara familj på kalas ..
Eftersom att bästavännen själv fyller 19 på söndag !
Sen måste jag packa allt det sista för på söndag morgon drar jag!



Vi hörs, hör av er om det finns fest imorgon :* !

Kommentarer
Postat av: Micke Dahl

Vissa fitten då !!!!!!! snälla

2010-02-08 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0