Nyår!

Sen uppdatering jag vet! Men igår mådde man inte så himla bra, men det var värt det ..

Mitt nyår blev på ett ungefär som jag tänkt mig ..
Jag & Klara började dricka efter vi ätit kina
sen drog vi till Elvina fortsatte dricka,
och sedan konrad och festade som attans!
Bardans haha japp!
Efter jag kommit till Klara, efter MÅNGA om och men på stan om att jag
typ inte kunde gå för mina fötter gjorde så ont så drog jag & Jocke på
efterfest som ja, var lagom roligt :) !


Igår gjorde jag inte ett bajs, förutom åt sallad och sov .. Jo jag kollade på massa tv också!
Men som sagt, det var ändå värt det.


Idag så blir det massa mer partajj, jag börjar med att gå till Alex och festa lite sen får
jag se vart jag hamnar. Kul ska jag ha iaf, synd bara att Klara ska jobba :( !


Men nu måste jag fixa mig medans HarryPotter är på!
Hare bäst mina vänner.



Juste måste ju visa en lite rolig bild på mig och Elvina sen i torsdags :)!

Kommentarer
Postat av: Simon

haha latmask ;)

2010-01-04 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0