26/01-10

Hade ett gammalt inlägg som aldrig publicerades eftersom blogg.se är jobbiga så ni får 2 inlägg nu ..


Sådärja, sitter inne hos Waik&Mia nu.. Har varit ute och gått promenad på isen med klassen eftersom
att vi var så rastlösa :) !




'                                                                               '

Ska berätta om dagarna då jag ej bloggat ;
  • Söndag: Åkte tåg till Vingåker där Jonas & Kalle hämtade upp mig,
    sen åkte vi ut på isen där Jonas Kompisar var .. Efter det så åkte vi mot Ryssby
    hämtade Daniel i Mjölby och sen kom vi till Ryssby runt 20.00..
    Busade runt med Walken & Mia .. Jonte var med på ett hörn också ;)!
  • Måndag: Lektioner i massor .. Håller på med något kretsloppsskit nu
    och har det halva dagarna på måndagar! Jätte jobbigt :/ !
    Efter skolan tog jag powernap och sen vaknade jag av att Jonas skrev och
    frågade om jag skulle med till donken, vilket var ett självklart ja !
    Sen så gick jag ut och gick i 1,5 timme .. Brava!?
  • Tisdag: Skulle åka skidor med Nilla hade gjort illa sig så vi började inte förens
    kl 10:10 så det var lagom skönt, hade det ganska slappt sen gick vi ut och gick
    på isen då .. Slutade vid 3 så skönt skönt :) !

    Ikväll blir det partajj i torpet, imorgon är det sovmorgon till 10 över 10 :)!


    Hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0