17/01-10




'



Igår blev en lite konstig kväll ..

Eller först åkte jag Jocke Morelius & Elias till Ljungby, köpte lite saker på citygross ..
Sen så kom Henka över och pratade lite, trevligt trevligt :) !
Efter det gick vi över till boken för att prata med dom och kolla lite på tv.

Sen gick jag vidare hem till mig med Oryx och fick vääärldens mensvärk, kunde varken
gå eller andas så jag låg och grät konstans i ungefär 3 timmar tills jag ringde Jonte så han
och Henka
kom och hämtade mig så vi fick åka till akuten .. När jag väl är där så
säger tanten att hon inte kan göra så mycket åt det utan gav mig tramadol bara .

Usch säger jag bara! Jag har aldrig gråtit eller haft så ont någonsin, men det är
tur att man har underbara vänner som hjälper iaf <3!

Men nu så väntar bara att äta mat och sedan duscha och lite sånt innan allt folk kommer =) !


Hörs imorgon !

Kommentarer
Postat av: isabelle

usch, det låter inte alls roligt du :/

hoppas du mår bättre nu :)

2010-01-17 @ 13:32:30
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0