Designen fixas snart!

Jahapp .. Har verkligen inte uppdaterat på länge!
Men det har varit fööör mycket, det började i fredags på klaras överraskningsfest
som vart en succé till en början!

Men sen vart det bara konstigt ..

Sen i lördags så åkte jag hem med mor&hennes pojkvän och då berättade
hon att hela familjen med mormor&alla ska äta middag tillsammans!
Och såklart så blev det min älsklingsrätt, köttgryta. mums!

Söndags så åkte som sagt jag, mamma & moster till småland!
Gick galant, och så fick man träffa alla <3!

Idag så har vi inte gjort så mycket i skolan, utan bara gått igenom allt sen förra
terminen ..
Imorgon blir det att åka skidor med klassen :D!

Nu ska jag ta en powernat & sedan plugga och kanske ta mig en tur till
ica ! :) Vi får se vad kvällen bjuder på!

Hörs imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0