23/01-10




      '
                    ''   '

förlåtförlåt, sen uppdatering IGEN!


Berättar om veckan nu istället .. Har ingen data förens imorgon kväll :o!

  • Tisdag; Åkte skidor hela dagen, gick faktiskt väldigt bra!
    På kvällen så gjorde jag inte alls mycket förutom att tvätta på ekgatan
  • Onsag; Skola, sen ut och gick en timme med Linus, hämtade även tvätten på ekgatan
  • Torsdag; Skola, sen åkte vi till donken & åt gick även ut och gick
    i några timmar med Oryx ..
  • Fredag; Grattade Waiksötnosen som fyllde 17 .. Sen åkte jag till vingåker m.
    Jonas, träffade hans kompisar till kl18 då jag tog tåget till stockholm och sen
    vidare hem till Enköping .. Där kom Claes & hanstjej Sara och hämtade upp mig
    skjutsade mig till mamma som inte hade en aaaaning om att jag skulle komma hem!
    Hon blev överlycklig :D!  Sen var jag där ett tag sen skjutsade mamma hem mig .
  • Lördag; Följde med när småsystrarna skulle ha ridlektion, jag och mamma åkte iväg när
    dom skulle börja rida och uträttade några ärenden.. Sen så åkte jag till Klara där även
    Elvina var. Och nu sitter jag här och snart kommer mormor och hämtar mig sen
    ska vi fira min kära mor !

    Grattis i förskott älskade mamma på 38 årsdagen imorgon <3!


    Vi hörs på måndag ! Puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0