16/01-10



Förresten, JAG VILL HA SOMMAR! NU!




Jajajajaja, jag har väääldigt dålig uppdatering för tillfället på bloggen .
Men inte så kul när designen aldrig fixas !
Sen är det väldigt mycket i skolan också, så sorry för det ;)!


Men jag ska berätta lite kortfattat om min vecka ..
  • Tisdag; åkte skidor med klassen sen teori i basmaskin sen
    blev det lite dricka & fira Elias ute i torpet
  • Onsdag; försov mig så gick efter lunch, fick reda på att jag fick
    VG på mina tidningsartiklar.. Kvällen så åkte jag till donken
    med Wainis,Cattis & Anton
  • Torsdag; Tråkdag med tråklektioner + Min&Waiks torsdagsDamp på aspen, var även hundvakt åt Oryx
    sen körde jag bil! Wainis bil & jag ägde !
  • Fredag; Hade lektion från 9-11 sen åkte jag, Morelius & Jocke till Ljungby och handlade
    mat tills ihelgen köpte även 3 filmer ..
    Åkte sedan till aspen, städade lite för att sedan gå till boken och äta/kolla på en av filmerna.
    Sen gick killarna och bastade, då satt jag och kollade på nästa film och tjockade mig..
    Och efter det fick dom för sig att dom skulle festa och då fick jag ha hundarna,
    gick till aspen och somnade kl.22 haha !
  • Lördag; Vaknade upp ungefär kl:7!! Gick ut med Spana&Oryx sen somnade jag igen
    och vaknade när vaktmästaren kom och knackade på ..

    Och nu kom Morelius & Elias och hämtar hundarna .. Sen vet jag inte vad jag ska göra
    fortsätta kolla på filmerna kanske :) !


    Hörs imorgon !
    ''

Kommentarer
Postat av: Claire ffs

du o jag tamejfan!

skynda dig hem ellsi! <3;)

2010-01-31 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0