24/02-10



I söndags så färgade jag håret, som blev ett mörkt men någorlunda bra resultat :)!

I måndags så var jag & mamma i västerås och köpte nya kläder,
vilket gillas starkt!!

Sen i tisdags så var jag & solade sen till tandläkaren ..
Vilket jag inte skulle gått till, för det visade sig att jag hade FYRA hål :( !
Fick en ny tid, redan idag faktiskt :)!

Så idag solade jag, sedan ungdomsmottagningen för att få tabletter mot min
mensvärk & sedan laga hålen i tänderna .. Fast dom hann bara laga 2 hål nu
så ska tillbaka dit i påsk :( !

Imorgon ska jag tatuera mig, vilket som också gillas starkt!!

Puss påer!

Kommentarer
Postat av: isabelle

att handla kläder är nice ;) och mensvärk är mindre nice, tur att det finns tableter :)

2010-02-24 @ 23:14:31
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0