12/02-10

Jag har inte gjort så mycket så därför ingen uppdatering ..


<3  <3      


Jag har kommit in i en period när jag bara längtar hem, längtar efter
att få prata med mamma & bara sitta och skratta nonstop med mormor&mamma
medans vi kedjeröker och pratar skit ..
Längtar efter att gå ut och festa eller bara göra ingenting med Klara & gänget.
Att ses dagen efter vi festat och prata om hur kul & hur mycket vi har gjort bort oss..
Jag längtar efter att få komma bort från den här känslan som jag inte får ha,
att känna såhär mycket för en person som jag egentligen inte får & inte kan göra
något åt ..
Fast jag älskar människorna här i Småland såklart också!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Längtar efter dig också min lilla älskling,men det är ju bara några dagar kvar till du kommer hem.Älskar dig.Kram Mamma

2010-02-13 @ 17:51:16
Postat av: Albin

Och jag fick komma med på ett litet hörn också! :D Synd att vi ses så sällan, får ta och ändra på det tycker jag!

2010-02-15 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0