6/02-10





Igår så åkte jag, Jonas, Pontus, Henka & Orust till ljungby och handlade
mat/åt på donken :) !

Senare så kom Jonte till aspen och vi började dricka lite för att sedan
åka till trädgård där vi var kanske 5 minuter eftersom det var så
tråkigt .. Åkte till ekén där alla andra hade gått, var där ett tag sen
hem till asp igen :) !

Idag har jag inte gjort alls mycket, eller var på bio för ett tag
sedan med Orust, Jonas & Henka. Kollade på Sherlock Holmes,
trodde faktiskt den skulle vara bättre än den var eftersom att alla har pratat så
bra om den.. Men bra var den !

Nu så sitter det lite folk i soffan och pratar, men jag är för trött idag så
jag isolerar mig här i mitt rum med min kära data <3!

Ska se filmen big daddy kl 23;30 på 6an sen blir det att sova !

Förresten så är det alla hjärtansdag snart, jag kommer väl vara alldeles ensam!
Vad ska alla ni göra?

Kommentarer
Postat av: waiik

klart du inte blir ensam! du har ju oss :O

2010-02-07 @ 01:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0