4/02-10




'
Hade ju som sagt engelska & matte prov idag ..
Fick reda på att jag fick Gengelskan och på matten så kändes
det faktiskt som att jag kommer få ett G förhoppningsvis !

Efter skolan så gick jag & Waik till ica för att inhandla MASSA onyttigt,
eftersom att det faktiskt är våran torsdag :)!

Sen har vi bara tagit det lugnt & kollat på film ..

Igår sa Mia något till mig som gjorde mig så lycklig man kan bli ..
Såhär sa hon; Enda gången jag ser han le är när han är med dig.


Nej ikväll blir det att sova tidigt .. Är ju även hundvakt åt Oryx nu när Morelius
är på studentfest :)!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: waiken

haahahhaha fan vad illa att det kommer reklam om viktväktarna precis under, när du skrivit om hur onyttiga vi är xD

2010-02-06 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0