21/02-10

hehehehe, har inte bloggat på jäääättte länge nu (a! Ursäkta för det ..



<3    :)
Nu är det iaf lov! Jätte skönt, kom hem i fredags efter en lång bilfärd
med Jonas, Martin, Morelius & 3 hundar :) !
Och mamma & moster kom och hämtade upp mig i rumpköping hihi ..
Sen åkte jag hem, bytte om och sedan fort som attans in till Min bästavän.
Satt & pratade med henne & drack vin, mysmys :) !

Sen igår så skulle jag egentligen åkt och festat hos Nicke men blev
snöstorm så jag vart insnöad .. Så då blev det en mysig hemmakväll hos
mamma <3!

Idag ska jag vänta tills mamma kommer hem från folkracet så jag kan
färga håret!

Och när jag kommit hem så hade mormor köpt en sen alla hjärtansdags present
vilket var gelehjärtan, en rosa handduk & så har jag fått en tv i mitt rum eftersom
att min andra är i
ryssby ..

Ska även tatuera mig på torsdag! Förslag på vad jag ska göra? :)

puss påer, och hoppas på att ni får ett toppen lov för det ska jag ha <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0