2/02-10

Fan, ett sent inlägg ..

Igår hände inte alls mycket, kollade på någon skräckfilm med Waik ..
Fast hon somnade ju, som vanligt (?!)

Idag så har vi haft en praktikant med i klassen .. Ellinor hette hon & var jätte trevligt.
Vi kollade även lite på 3ornas projektarbete på eftermiddagen, inte så mycket som
jag tyckte var intressant men men :) !

Sen har jag faktiskt inte hunnit med att göra så mycket, skulle plugga men precis
då så kom Linus så vi satt och pratade ett tag ..

Och så var det ju Paradise Hotel också! FYFAN SÄGER JAG BARA!!
Tyckte då inte att Jackie skulle vinna den där skiten, Christoffer har kämpat
som en gud för att vinna och Jackie har inte gjort ett skit förutom att sära på benen :s !!


Så jag har inte hunnit plugga idag, kommer gå skit imorgon :/ !

Kalle ville även vara med i ett inlägg så jag skriver en hälsning till honom nu;
Puss på dig vännen, du är fantastisk <3!

Kommentarer
Postat av: waiken

hörru :O jag brukar faktiskt inte somna så ofta:o?

2010-02-06 @ 12:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0