14/02-10

Det här är nog den lamaste helgen någonsin!
Det jag har gjort liksom är att titta på tv, stta vid datan & tvätta!
Jo laga mat också.. Haha fast det är skönt, nu är jag utvilad till sista veckan
innan lovet :) !

Fick även en tårtbit av Waik i fredags i alla hjärtansdags present!
Tack hjärtat <3!

Idag är det alla hjärtansdag .. Vilket jag inte tycker om!
Det gör bara så att man känner sig extra ensam :/ !

Och sen nu kommer en väldigt stor fråga som ni måste svara på !
Ska jag ha lugg eller låta spara ut den? :)

Inte så jävla bra bilder, men så ni får en inblick hur båda ser ut :)!

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag håller med, man är ensam i vanliga fall, men just denna dagen så blir allting bara 100000000000 gånger värre!

Jag tycker att du ska ha lugg, för du passar skitbra i det :D

2010-02-14 @ 11:41:58
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/
Postat av: isabelle

hahahaH okej, vi kör på lockigt hår, dessutom så ska jag spara ut till längre, då blir det ännu bättre ;)

2010-02-21 @ 13:35:35
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0