1/02-10




Blev en sen uppdatering men en uppdatering är det iaf :D!


Igår så tvättade jag som sagt, lagade mat på ekgatan med killarna ..
Sen gick jag & Jonte till aspen där vi började prata om spöken och sånt.
Riktigt läskigt tycker jag, men ändå vill man prata om sånt mitt i natten ..
Skrämde upp oss som tusan, och sen skulle ju Jonte gå och då blev jag alldeles
ensam. Ensam är stark? eller inte !

Idag har jag gått till ekgatan, tog en cigg med Jonte, Kämpe & Henka .
Sen har jag fixat & donat i mitt rum, inte så mycket men det tog tid haha!

Rökte nyss godnatt ciggen med Linus och ska väl snart gå och lägga mig.
Ska bara vänta på att Morelius & Jonas kommer och hämtar min data som dom ska låna tills
imorgon :)!

i like this, this and this, but not THIS FUCKING LOVE ..
You want everything you can't have, right?


Vill även höra lite tips om skräckfilmer?
Är inne på någon idé att kolla på mycket skräck, jätte skojj tills man ska sova (a !
Så släng en kommentar med någon bra skräckfilm?


Kommentarer
Postat av: waiken

dead silece skaru se ;)

och så paranormal activity erl hur det stavas ;)

2010-02-01 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0