1/02-10



Måste bara säga er att jag nog har världens underbaraste klass !

För nu ska jag berätta för er att tillsammans med oss så är man den tjockaste &
gosigaste klassen .. Och vi kommer alltid hålla ihop, jag lovar er att ingen
ingen ingen annan klass är lika bra som våran!!


För det var såhär, vi hade matte och hade en jäkla lärarstudent som var utländsk..
Kunde då inte prata någe bra svenska ALLS! Och hon babblade på om något som ingen fattade.
Då ser vi först hur Manda går och "kissar" sen Ida & Andrea och sen Isabelle&Frida då vart
jag och Waiken lite fundersamma och gick efter .. Kommer ner till köket då sitter tjockisarna
och äter pannkaka med HR1 ! Fast vi fick också det när vi kom ner ;D! Sen efter oss kom
LillAnton & Hampus .. Så resultatet blev att Mia, Elin, Emilia & Simon satt ensamma uppe i klassrummet
medans alla andra åt pannkakor ;)!

Säger ju det, världens tjockaste & gosigaste klass <3!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA

2010-02-01 @ 14:22:32
Postat av: miAAAAA

hahah, manda&anton satt kvar där uppe med mig annars...

2010-02-01 @ 14:22:49
Postat av: Waiken

hahahah vi är så Jävla klockrenan :D :D bara de tråkiga pluggisarna som vi får göra någe åt ;)

2010-02-01 @ 14:23:51
Postat av: Waiken

Nä mia dub var en mobbad pluggis som bara satt där uppe ;) manda var ju fan nere först, och sen en gång till..

2010-02-01 @ 14:25:29
Postat av: AndreA

göttans :D

2010-02-02 @ 17:30:41
URL: http://andreapirlo.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja fan vi är bäst xD <3

2010-02-02 @ 23:38:39
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0