10/02-10


Suddig bild jag vet!Men det är mobilkameran :/



Länge sen det var uppdateríng nu ...
Men i måndags iaf så var vi lediga, eller jag gjorde 1 prov och fick G+ !
Sen bestod dagen av sovande, ätande & filmtittande :). En skön dag med andra ord.

Igår så satt vi bara vid datan och skrev om Småland .. En ganska lugn dag.
Sen på kvällen blev det pyjamasparty med Waiken & Mia, eller Mia låg och sov ..

Idag fick vi sovmorgon sedan hade vi vanliga lektioner.
Inget speciellt precis, Mia är iväg på jägarexamen så jag väntar på henne
sen ska väl jag, Mia & Waik försöka plugga till provet imorgon!

Mamma har även beställt tatuerings tid åt mig v.8, woho längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0