Tatuering .

Har väldigt tråkigt , och bara vääntar på att klockan ska bli 6 så jag får åka hem
och gosa ner mig med en filt , varm choklad & tvn ..
Håller på att kolla på lite kläder som jag ska beställa, bara för att det är så synd om mig för
jag har tråkigt !


Jag har ju redan 2 tatueringar men inte som syns speciellt mycket!
Funderar på att tatuera in 2 små rosa eller röda hjärtan på insidan av låret ..

Juste skulle berätta mina nyårs löften..
  • Sluta röka!
  • Skaffa körkort
  • Bli nyttig
Sen kommer jag inte på fler, någon som kommer på några?

Kommentarer
Postat av: uuuuuuuhhhhh

Ja just de du sluta röka phhhfff=P

Nyttig ? inkluderar de donken?=P

2009-12-29 @ 17:18:46
Postat av: SNÄLL HÄST!!!

Nåväl!!!



det kan ju bli kul å se om du lyckas :P

kan du inte tatuera "Häzt" på vaden? ;P

2009-12-29 @ 17:26:48
Postat av: de du=)

Stackare!!lär ju inte klara av o röka! o vad det gäller med att bli nytig, du klarar inte av o sluta dricka cola, eller iaf dra ner på det:)

2009-12-29 @ 17:30:50
Postat av: Elinor dahlgren

Haha, jag lär klara av det .. Vänta och se ;)!

Och vad gäller tatueringen Jonas så tänker jag INTE göra som August och tatuera in "Häzt" :D !

2009-12-29 @ 17:36:27
URL: http://elinormariedahlgren.blogg.se/
Postat av: isabelle

tycker ideén med tatueringen låter bra :)

och hur mycket jag än hatar att säga detta : du kommer inte att klara kampen mot colan :P



2009-12-29 @ 23:34:09
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/
Postat av: Snyggmiche

GRYMT!

2009-12-29 @ 23:50:30
URL: http://kungmiche.blogg.se/
Postat av: Simon Stamming

Sluta med torsdags dampen på Aspen!

Folk kommer till skada!

Ville bara säga det

2009-12-30 @ 00:46:40
Postat av: SNÄLL HÄST!!!

vadå då? agust har ju en jätte fin tatuering :P men han är ju rätt glad åxå, lite gladare än dig;P

2010-01-03 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0