jobb jobb jobb

Och så sitter man på jobbet idag igen , det är ju inte speciellt kul men pengar är pengar ..
Ikväll blir det ansiktsmask och hårinpackning för imorgon är det nyår !


Jag hade lite beslutsångest först över hur jag skulle göra på nyår ..
Men nu är allt spikat och klart!
Här kommer listan över dagen , planerad & klar :)
  • 10:00 Sola i ungefär 40 min
  • 11:00 hos Klara och fixar sig/ dricker lite
  • 12:00 luncha med henne på kinaresturangen, återigen dricka lite
  • sen inget planerat förutom smått dricka och fixa sig hos Klara
    fram till kl :
  • 17:30 Middag hos Elvina med tjejerna, kött & potatis tror jag det blir
    samt förfesta!
  • Senare , det kan jag inte riktigt sätta tid på, men när man börjat blivit lite
    runt om fötterna så drar vi( jag vet inte vilka som ska med) på en liten hemlig grejj.
    Som dessutom kommer att vara nästan DET BÄSTA JAG GJORT PÅ ALLA NYÅR!!

En bild på min snygging, hon går även under namnet : bästavän <3

Kommentarer
Postat av: Claire ffs

jag e så jäkla snygg;D<3

2009-12-30 @ 22:29:10
Postat av: mikaela

finn blogg, kolla minn också

2010-01-01 @ 14:36:06
URL: http://finlandmicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0