Hej på er, min nya blogg !

Jag har tänkt att jag ska skaffa blogg ett bra tag nu, och nu gjorde jag det .
Ska skriva om saker i mitt liv, the old fashion way ..


Just dom här veckorna är jag hemma i Enköping eftersom att vi har lov i skolan.
Jag går i skolan i småland , Ryssby heter "byn" som jag både bor & går i skolan i ..
Men just nu vid det här tillfället så sitter jag på jobbet som jag har
tillfälligt medans jag är hemma då . Och det är ett jobb i örsundsbro
i en märkes barnklädes affär, väldigt mysigt ställe kan jag säga :)



Nyår snart , så bjuder på en gammal nyårsbild :)



Kommentarer
Postat av: meggan

första kommentaren ;D

2009-12-29 @ 12:47:12
Postat av: hemlig

va snygg du va då:P

2009-12-29 @ 13:04:07
Postat av: shizzle fo nizzle

Jag läser inte bloggar, men kan ge din ett försök polarn;D

2009-12-29 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0